Huvve!

Igår var nog årets sjukaste idag! kändes ut som att jag hade 100 grader i feber och jag orkade ingenting, jag bara sov! var så otroligt jävla dålig så jag bara önskade att jag aldrig hade varit ut på valborgs, dumma jag! så nu sitter jag hemma, inget piteå, ingen att umgås med.. bara jag. Och snart ska jag duscha och efter det blir de säkert att sova. Allt känns så värdelöst. Och varför är jag sjuk så satans mycket?? hela 2009 har jag varit sjuk jämt och ständigt, de är fan inge kul. Jag är less nu.

Varför har jag ingen att umgås med i Ökx? visst, man har ju folk man hälsar på, men aldrig någon man är med på fritiden, vill ingen umgås med mig? ja man börjar ju undra. Man blir som int inbjuden till att göra nått heller, vad gör jag som för fel? visst, nå är jag ju som rädd att ta kontakt med okänt folk, men int fasiken bitts jag? Men dom kanske bara är lika blyg som jag? Ja, de är mystiskt.

Imorgon är det söndag, vilket betyder en värdelös dag då det inte händer ett skit. Alla söndagar är samma, man hänger på msn, ser någon film, sover, duschar, sms:ar, ser tv och så går de runt. Suck. Måst börja läsa teori oxå, de är inge länge kvar nu. Men när man är sjuk är de inte mycket som talar för att man ska orka dra fram teoriboken och mata in massa text i skallen när den håll på sprängas av överhettning, jag får panik! Jag kommer int hinna övningsköra klart och jag kommer inte känna mig redo för teorin, hjälp mig? ni som har klarat teorin, hur många ggr läste ni boken? hade ni något data program som hjälp? vad som helst, så jag bara vet hur mycket jag bör läsa och kunna.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Läs igenom hela boken 1 eller 2 ggr,eller fler.. sen kan du medans du läser igenom den stryka under allt du tycker är viktigt och tror kan komma på provet & träna extra på det :) Och du får ju en övningsskiva av körskoleläraren att träna på.. Så gjorde då jag iaf... :)

2009-05-03 @ 09:56:50
URL: http://heeart6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0