Irritation

Nu sitter man på skolan och har tydligen ingen lektion, alltså, skit lärare som inte säger nått! Igår visste jag iaf att jag inte skulle ha någon lektion så jag fick vara hemma och vila. MUMS! detta kommer bli mycket slött, iaf fram till studenten. Och de gillar inte jag? iaf inte när man måst åka buss 06:45 och sen sitta 3 timmar bara och vänta på att lektioner ska börja, då blir man lite fundersam och undrar ifall de är värt de, vilket de inte är i de flesta fall. Hihi. Dom som pendlar förstår mitt tanke sätt.

Kan någon svara på en jävligt bra fråga.. vars fan är min balklänning???? Jag ska skriva ett långt och otrevligt mejl åt dom nu när jag ändå sitter hära och vara riktigt stressad och arg. Svinjävlar, tänk är de nått fel på den eller ännu värre, att dom inte har beställt den. Då struntar jag i balen och kräver tillbaka mina 500kr av skolan. ALLTID SKA DE VARA NÅ!

Btw, jag måste säga tack till
Wiktoria som har gjort om min blogg, skönt med lite ändring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0