I've been looking for freedom!

De var så ljuvligt att dra en snark när man kom hem från en jobbig dag, tss. Nä, men jag är faktiskt jävligt trött och seg nu, blir nog en tidig natt för mig? Men har ju som ändå en massa att pyssla på med så de kommer sluta med att jag hänger vid datorn till kl 2 eller nått, svin som man är?

Snart ska man vända upp och ner på sitt rum och prova partykläder, fan va tungt. De är nog det tråkigaste men ändå roligaste som finns! och jag vill köpa ett par gladiatorskor, jag ger mig int förens jag fått sånna? Kanske man hittar några om någon dag då man just fått sin lön, men jag har egentlgen inte råd.. de har jag aldrig??? Skulle oxå behöva köpa nå medel till mitt hästliknande löshår, de är ganska risigt redan, men jag får kämpa med att ha kvar de till studenten och balen.


ååååh, underbara helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0