Kuggad.

Imorgon ska jag och kugga på teori, känns ju int så jätte kul. Men man måst iaf försöka? gjorde nyss slut test på datorn och de ser inte ljust ut. Men gör jag fas test går de bra, vafan är de för fel?? blev så satans less när de gick så dåligt nyss. Suck, jaja.. får trösta mig med att sola och färga håret på onsdagen. Jag försökte ju, går de int så får jag plugga ännu mer? fittanus. Vafan, ska de vara så svårt att få nått att fastna? Nu vart min kväll förstörd. Kommer typ på 40 av 70. Sug av mig?

Imorgon är de slut utställning i kalix kommunhus kl 19, be there! Vi har då en satans massa grejer att visa och förhoppningsvis sälja? Sen efter de har vi typ ingenting mer att göra på skolan, då kanske man kan plugga teori hela dagarna och klara de på försök nr.2. Jag är som kul och ärlig mot mig själv, sitter redan och vet att jag ska kugga och ska ändå fara och göra teori, fan va korkad. Ajja, ingen har ju påstått att jag är smart.

Nu ska jag sitta här och vara aggro för att de aldrig blir som jag vill och som jag hoppas på att de ska bli så man får ta det lungt ett tag, adjöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0