Ögonsten.

Jahaja, då var luleå cruising över. Måste säga att de var ett minus att man inte hade några att åka med, men sånt som händer? Var på södrahamn hela kvällen, åt på max och sen vandra hem och sova. Helt skönt!
Och idag ska man hem till äckel överkalix, de känns inge kul? och så ska man åka buss till kalix imorgon, sola och övningsköra och så hem, helt okej. Hmm, har som inget planerat efter onsdagen, så jag tycker att någon kan umgås med mig efter de? Tänk vad mysigt, grilla godmat, dricka lite och bara ha de trevligt, vem är med?? (anmäl er i en kommentar, hahaha)

Näe, nu ska jag nog ut och känna värmen, synd bara att de är skugga där jag ska hänga, typiskt! btw, jag tar studenten snart och får snart gå balen, SINNESJUKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0