Om du nånsin tänkt på mig, så vet du att jag älskar dig.

Snart ska man fixa till sängen och så ska man gå ner och se House och efter de blir det att sova som en gris!
Vad fan skull man ha hittat på i helgen? Funderar på ifall man ska stanna i kalix och försöka hitta på något äventyr med Elin. Skulle vara spännande att fara till nått oväntat ställe och bara surra med folk, för dricka blir de då inte! blir nog bara att göra det på luleå crusing som är den 30 maj.

Idag har jag beställt löshår, de gick på 830kr. De svider? och jag som hade planerat att köpa mig nå snygga skor, men de ser mörkt ut! Kanske hittar nå budget skor i luleå en dag.
Och imorgon är man ledig, så de ska bli skönt att sova någon extra timme och vila upp sig så man blir glad hela dagen. Har som varit grinig och otrevlig idag för att jag har varit trött, men man ha ju så vissa dagar? hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0