Psykiskt sovande

Fyfan vad jag var trött på morgonen då Kayla anföll mig i sängen, jag ville inget annat än sova! Skolan tar fan kraften ur en. De är ju så man längtar till helgen då man får sova för att man verkligen inte ska göra någonting i helgen! och de ska bli skönt. Kanske att jag och mamma far till luleå, men mer än så ser det inte ut att bli, just nu är det bara min sköna säng i mina tankar. Och jag måst börja skärpa mig med att gå och sova på kvällarna, jag vet att jag ska upp tidigt men ändå fastnar jag i telefon eller framför datorn tills klockan är bakki tolv, SVIN!

Snart ska jag och övningsköra, känner mig inte alls motiverad. Vill bara sova! nothing els. Men nu ska jag plåga mig ut i det lite halv tråkiga vädret och försöka vakna till liv bakom ratten, Tjingelingplingbing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0