Sabbotör.

Som ni ser fick jag någon snille blixt och skull rensa bort en massa bilder från bloggen, men sen efteråt märkte jag att jag hade förstört hela min blogg! vart irriterad och fick god lust att bara skita i allt och göra en ny, men de skulle ju ha varit ännu jobbigare.

Idag har de varit en skön dag, det hela börja med att jag fick sola, körlektionen var ju inte så mycket att hurra över, sen var jag och Elin på stan och spana in en massa affärer och grejor, sen åkte jag hem, tog in posten och märkte att jag hade fått mitt löshår, efter de fick jag ett samtal om att min balklänning hade kommit, vilket var en otroligt stor lättnad i mitt hjärta! så efter de for jag och mamma och handla lite i bränna och fira med att köpa en freebra. Så nu är allt nästan klart, ska bara få färgat håret på lördag och löshåret och sen sätta fast de, hihi. Så busigt kommer det bli.

Nu ska jag äta middag, men de är inge god mat, men jag är hungrig som en varg!


HIHI! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0