Sammanfattning av dagen,

TRÖTT, SLÖ OCH LAT! ska sova som en gris imorgon tills jag ska till luleå, skönt! Måst små shoppa lite små prylar till studenten, och btw, jag ska få en norrbottensring! woho, HAPPY FACE! då ska jag gå runt och glänsa med den, hihi.

Gårkvällen, var helt okej! de var int så livat som jag hade hoppats på, men de funka. Hoppas de blir roligt nästa helg oxå, längtar som tusan. Och jag längtar tills imorgon oxå så jag får bli långhårig! ska bli mycket mysig och spännande! Då är man ju snygg till sommarn, eller hur länge man nu orkar kämpa med sitt löshår.

Nu måst jag nog vila ögat en stund så man orkar med nästa helgs planer och bravader, hihi. De ska börjas i tid!


Från igår, och ja.. jag gör en mysko min som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0