Skolfitta.

Jag hade nästan glömt bort smärtan va att sitta på skolan, men tack än en gång för att jag fick känna på smärtan och tänka att jag bara behöver vara här en dag till! De känns som att jag vunnit en miljon! Och är de ens någon ide att fundera på vad de är för mat idag på skolan, är säkert ändå nått som nästan int vågar sätta i munnen för de ser så satans svinit ut!

längtar hem till min säng, somna int förens 4 halv 5 inatt, fick lite åt psyket. Men de är helt okej? man måst ju ladda upp inför sommaren! mums. Fast just nu vill jag ta mitt liv i kylan och döda den som gör att de regnar och är ångest, me dont like it. De ska vara stek sol och varmt i luften, bring it to me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0