Stekt Therese.

Ska först börja med att sammanfatta mig actionfyllda dag! började med att jag for och stekte på solkällan, så jag slapp sitta ensam i skolan och glo i en evighet, fick sitta ensam 2 timmar ist. Sen har man haft formgivning hela dagen fick inte så mycket gjort, men pytte lite. Efter det åkte man och gjorde risk ettan, lika värdelöst som halkbanan. Men innan jag åkte hem mot Överkalix fick jag mig en kebabtallrik, MUMS! Och när jag kom hem var de direkt upp till sängen och läsa ett kap. teori och nu sitter jag här.

Imorgon börjar jag 12:20, så jag ska tvinga mamma att köra mig till kalix, ska fasiken inte sitta på skolan från kl 8, big no no! Plus att jag då kan passa på att övningsköra där, vilket jag måste våga göra, så jag lär mig systemet. Men nu ska jag göra listan jag blev utmanad med, woow!

Berätta 4 sanningar om dig själv:

-  Jag drömmer om att bli frisör.
-  Jag är väldigt öppen.
-  Jag är blyg som fan.
-  Jag sover mycket.

Berätta 4 saker du gjort idag:
-  Solat.
-  Varit hungrig som en varg.
-  Känt mig äcklig.
-  Velat hem.

Berätta 4 saker du har på dej just nu :
-  Mjukbyxa.
-  Linne.
-  Tröja.
-  Trosa.

Skriv ner 4 saker du hatar:
-  Skolan.
-  Otrohet.
-  Att inte ha nå pengar.
-  Händelse lösa dagar.

Skriv ner 4 saker du älskar:
-  Mina vänner.
-  Godis.
-  Studenten!
-  Partaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0