Urspårat,

Nu har jag tillochmed börja drömma om min balklänning! jag drömde inatt att jag for till luleå för att höra vars den är, för att jag varit och sett på deras hemsida och den finns inte med där nå mer. Då i min dröm så sa hon att hon hade glömt beställa den och att jag kunde få ta en balklänning som fanns inne i deras butik, men felet med de var ju att dom balklänningarna var för stora för mig. Så jag vart jätte ledsen och arg i min dröm! så när jag vakna upp som i chock så kändes de skönt, för medans jag drömde så kändes de så satans verkligen, vilken svett!

Jag hoppas med hela mitt hjärta att dom ringer nå i veckan så jag slipper oroa mig. Men jag känner på mig att väntan  kommer bli lång. svett, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0