I just wanna feel.

Jag hatar överkalix av hela mitt hjärta! forsätter jag att bo här så kommer jag snart rulla fram och aldrig visa mig ute igen för att jag int tar mig ut genom dörren. Allt jag gör i ökx är hänga vid datorn, äta och sova. De är fan fel? JAG VILL HÄR IFRÅN!

Ja, som alla kanske fattat så ska jag int göra ett skit idag, för de finns inget att göra. Jag lovar er, i sommar kommer jag int vara hemma en sekund i Ökx, måst jag, så kommer jag parkera bilen på en parkering i typ luleå och sova i den, för jag ska fan inte HEM! jag är aggro, hihi.

Och jag ids inte fota mitt hår, inte just nu iaf, är för irriterad. Kanske inatt när hela världen sover och bara lilla Therese är vaken, hihi. Imorgon ska jag på skolan, ska stiga upp kl 7 och plåga mig till bussen, sen ska jag sola mig lite och efter de ska jag vänta tills kl blir 13:05 så ska jag övningsköra och se om jag lärt mig nått av att köra med mamma, spännande.

ÅÅÅÅÅÅH, de är sånna här dagar man ska ha en karl, snyft, suck och frust.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0