What to do?

Ikväll ska jag och Elin ut och göra södrahamn osäker, mohaha! Men vafan ska man göra tills de sker? kanske man lägger sig i sängen och snarkar nån timme så man int är så övernaturligt trött i natt då man ska springa omkring överallt.

Idag har jag varit världens snällast! hoppas bara människan upptäcker hur snäll jag är så den blir glad, hihi. Fan vad man känner sig dryg då man försöker vara lite hemlighetsfull, men de är inte alls meninge, jag ville bara skriva så? Bzzz, hmm.. kanske man ska gå ut och försöka få lite sol på sin kind, men de ser inte så överdrivet varmt ut? jävla SMHI som ljuger att de skull vara schvin varmt idag, hoho. Nu visar dom ist att söndag kommer vara bra, alltså.. hora?


hahahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0