Fint ska de va!

Förkylningen sitter fortfarande i, tungt är de. Man är som inte på hugget på utbildningen, man är som lite off. Hoppas de är bättre imorgon då vi har kund dag. För då måst man vara på G. Funderar på att gå och lägga mig jävligt tidigt idag och bara sitta i min lilla koja. Kanske även drar en lur nu, men då orkar jag nog inte upp kl 7 imorgon. Jisses.
Ska börja med G:i metoden tror jag. Eller iaf hitta någon kur att följa, för jag är som less på att må dåligt som jag gör nu, så jag ska försöka äta lite nyttigare och se om även min insidan börjar må bättre. Man måste testa allt.
I helgen ska vi på utbildningen på en frisör visning i luleå, de tror jag kommer vara skit kul! Har alltid velat fara på en sån, jippi!

Ne, nu ska jag göra annat, tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0