Halloween, where?!

Ojoj, jag har sämst på att uppdatera min bloggjävel. Men men, tror inte så många lider av det.
Idag har vi haft egen vård på skolan, så då klippte jag lugg och satte i lite blonda slingor på mitt mörka hår, de vart nice!
Jaa, och som sagt så är de ju Halloween i helgen, vet ännu inte i vilken kommun de blir att festa i, men ska iaf klä ut mig till Polis. Kom fan inte på nått bättre. Men de duger, bara jag får klä ut mig till nått så är jag nöjd. haha.
Imorgon är de halv kund dag på Platina, ska bli spännande och se vad man får göra för kul imorgon. Sen är det torsdag och då blir det att vara hela dagen på guldsaxen och ta emot drop in kunder, vi kommer klippa för 89kr, så dom i Happis som kan och har lust kan bara titta in då så får vi ta emot er och göra er snygga, hihi.
Är ledig på fredag så de blir att åka till Ökx, antingen torsdag kväll eller så fredag morgon. Får de när jag lyckas bestämma mig om de.



den 20 feb ska jag och se på brolle då han ska "vara" boddy holly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0