Huller & Buller

De är mycket som händer nu, jag hinner nog int ens själv med i svängar och de märks tydligt. Jag är mer eller mindre deprimerad, funder och tänker en hel del. På framtiden, beslut, intriger, utbildningen och allt sånt dära. Får knappt en lugn stund.
På helgen då jag vill vila och bara känna lugnet så börjar jag känna paniken och stressen till att jag måste hitta på någonting, jag måst ha nått att göra. Jag kan inte sitta hemma och bara stirra, jag måste ut och träffa folk. Finns ingen stund för vila och avkoppling. Jag har inte tid?

Framtiden gör mig oxå jävligt rädd, fått höra en massa om salongerna i luleå att dom inte tar emot elever som inte lagt gesäll eller gått privatutbildning och jag MÅSTE få hyra en stol någonstans för att någonsin kunna få ihop alla mina timmar så jag kan lägga gesäll, annars är allt i onödan? Jag får panik uti de oxå.
Sen är det mycket jag måste lära och läsa mig till för att kunna gå framåt i min utbildning. Vi öppnar ju salongen den 10 nov och börjar ta emot bokningar, ta betalt och sånt dära, ännu en panik sak.

Allt är som bara upp och ner, intriger i gruppen på utbildningen, missförstånd och kärleks krongel. Ja, jag vet inte ens hur jag ska börja, så jag ids nog inte ens göra de. Utan låter er bara förstå att jag är jävligt off och kanske dryg oxå, men jag försöker så gott jag kan. Måste ju även spela happy face på utbildningen och vara glad och stöttande, men mig då.. vem tar hand om mig? vem ska orka lyssna på mig? få mig att gå ner i varv, göra så jag mår bra? Och göra så jag orkar forsätta som jag gör? vem, vem, vem?

Jag följer bara med strömmen, jag bara är..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter nog tungt att höra det, men att gå en utbildning som inte är godkänd av frisörföretagarna är oftast att kasta både tid och pengar i sjön...

2009-10-15 @ 22:58:56
URL: http://idaahe.blogg.se/
Postat av: Moe

Jag kan lyssna, stötta och få dig att må bra!! ;)

2009-10-18 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0