Icecold.

Ursäkta min dåliga uppdatering, men jag har inte haft ork eller lust att skriva nått, haha.. har varit för lat!
Men idag är de friluftsdag som gäller, kommer man frysa ihjäl eller kommer de bli nice? de är frågan. Måst köpa mig en termometer så jag kan klä mig efter tempraturen där ute.
Imorgon är de fredag, vars har veckan försvunnit?! blir att åka till J då, får se hur väglaget är. Suger de kuk blir de att åka buss, men men.. vi hoppas de blir bra så man int hamnar i diket.
Igår hade jag kunder hela dagen, hade 3 herr klipp, en färg+sling kund och en färg kund. Ska boka den sista jag färga, på klipp tills imorgon så får vi se vad vi hittar upp för frisyr dära. Vart faktiskt mycket nöjd med mina herr klippningar som jag gjorde, alla som kom in var som långhåriga och ovårdade, men jag snygga till dom, woow!

Joo, jag har ju kommit på att jag ska vara nykter till Halloween och en ännu större fråga, vars är festen den dagen?! Hallå, kompisar? för en gångskull skulle jag faktiskt vilja klä ut mig till någonting och fara ut på korgen, någon som är taggad på samma som jag? hihi.

Ne, nu ska jag börja göra mig redo för att fara ut i kylan. Tjingelingpling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0