Over and out,

Nu sitter man här i sin lilla koja och ska snart sova, orkar inte vara uppe länge till. Kund dagen idag gick jätte bra, fick mycket bra kritik av mina lärare och min sista kund sa att hon aldrig hade varit så här fin i håret, de var underbart att höra. Så hon skulle komma tillbaka till mig och färga fler gånger.
Imorgon ska jag styla min två modeller till modevisningen som är imorgon på stationen i Happis, be there! Kommer bli svin kul. Om man nu är i form.
Sen på fredag har man prov, måst hinna plugga till det imorgon för jag glömde boken idag. Och då på fredag åker man ju till Luleå också och tar de lungt, chillar där hela helgen.

jaa, annars är det inte så mycket, ska försöka komma ihåg att fota mina modeller imorgon så ni får titta. Tjingeling*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ooh, det skulle vara bra! ;) Vi får boka in mig nånstans ;)

2009-10-23 @ 16:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0