Pilla,

Sagt och gjort, igår var man inne i dimman. Började med förfest hos Maja, mycket trevligt och roligt. Vi for ganska tidigt till hotellet eftersom vi inte var så många på förfesten och ville ut till folket, haha. Sen var man på hotellet till typ kl 3. Surrade och träffa massa Ökx folk och de var svin roligt. Fick en bra fylla för en gångs skull, ett perfekt avslutande nu när jag ska vara nykter till typ nyår? de hade fan varit jävligt skönt att vara de. Tror ni jag lyckas??

Idag är de dags att dra till Happis igen, helevete oxå. Jag hatar Happis. Men ska bli spännande och se om mitt rum ser ut som ett helvete ifall dom har varit och måla om eller om de är som de alltid varit. Jag längtar redan till näste helg då jag får fara och sova ut i Luleå, fy helvete vad skönt!! Me älska to sova.
Snart måst jag börja trycka ner alla mina grejer som jag just ha packat upp och så måste jag tanka biljäveln, fyhelvete så rolig dag, eller så inte? men J skulle ifall komma en sväng, de blir mysigt. Eller så blir de inte alls mysigt utan bara jobbigt att börja sakna han som en idiot efter han har varit en sväng, suck. Ajja, de är bara tacka och ta emot? hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0