take my hand and guide me.

Först gick de några dagar, nu är de uppe i en vecka. Jag står kvar vid samma punkt i livet och kan inte ta nått beslut. Jag tänker och funderar konstant men kommer inte fram till någonting. Jag vet inte vars jag ska gå, vilket steg jag ska börja ta, framåt, bakåt, åt höger eller vänster? jag har ingen aning. Jag är vilsen och behöver vägledning.
Äntligen då jag börjat gå åt ena hållet så blir det något missförsånd och jag blir tillbaka knuffad till min underbara vägkorsning igen, och där får jag stå, hur länge vet jag inte.. men de tycks inte lösa någonting att jag står där och ber om att få lifta med någon som vet vars dom ska. Det är bara jag själv som kan ta mig in på rätt väg igen.
Jag har svårt för att fatta beslut, har jag alltid haft och kommer alltid ha. Jag tar inget beslut förens jag är 100% säker på att de är rätt. Jag vill inte komma tillbaka sen och ångra mig, de är fel. Säger man en sak, så är det så. Men jag vill inte heller minnas att jag "kunde ha gjort så", men tog inte steget.

take my hand and guide me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0