Vinden vänder, eller?!

Idag hade jag en super bra kund dag, allt gick bra och smidigt. Jag hann ta mina kunder, äta, göra min handdukstvätt och hjälpa dom andra på utbildningen med lite små grejer. Mina lärare var så imponerade av mig, jag var en 10:a sa dom. De gjorde mig glad så ini helvete. Jag belönades tillochmed, så imorgon ska dom bjuda mig på middag för att jag var så duktig idag. VÄRME I HJÄRTAT! äntligen lite feed back för sitt slitande. Jag är stolt över mig själv.
Sen efter kunddagen på paltina for jag hem till Angelica och gjorde våran stora uppgift om hårmode i olika årtal, jag satt från 18 till 23:30, snacka om slut i hjärnan och snurrig i huvvet. En liten kommentar om nått bra jag gör får mig att vilja prestera mer, woho! speedad som bara fan.
Imorgon ska jag upp tidigt som fan och fara till tandläkaren, sen ska jag komma på skolan och se ut som en idiot, för jag orkar inte stiga upp kring 5-6 för att fixa sminket då tandläkarn ändå tvättar bort hälften. Nej tack, plus att de kan vara skönt att vara lite softig en dag, hihi.

Ne, nu tog de stopp. Orkar inte trycka på en tangent till..


Btw så vann jag skor på tradera idag, fick dom för 171kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0