Den kom och for lika snabbt

Så har den här helgen varit och farit..

Imorgon är de måndag och ny vecka. Känns ganska kul faktiskt. Är som taggad på att jobba. Vet som inget speciellt som händer i veckan heller, de är som bara nice att ha nått vettigt att göra på dagarna. hihi.
Igår var man på 20 års fest hos Christian. Kom till han kring 7 tiden och for ut på korgen kring 23. De var ganska kul på krogen. Träffa lite nytt folk och hängde med Krisse. For på efter fest och kom hem till mitt lill ställe kring 7 tiden på morgonen. Gick genom hela stan i högklackat och jävligt ont i fötterna! Att jag aldrig lär mig. Måste hitta nå låga skor som man kan ha på krogen. Helt hemskt. Nå iaf, har sovit som fan till kl 16!!! ångest. Men skönt som satan! Och nu vet jag inte vad jag ska göra. Hade tänkt försöka få ut någon på en knall genom stan, helt otroligt att jag vill gå ut och gå?! ne nu jävlar är de nått som är galet alltså, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0