Gårdagens påhitt!

ligger i sängen efter en lagom kväll i dimman..

Jajemensan, igår var man och gjorde samhället farligt! eller var mest mogen och städa undan alla glas som gick sönder och höll reda på allt och alla. Som en mini mamma. Men de såg ju satan förjävligt ut. Och folk som är i dimman förstår ju inte de. Huvva!
Nå de var iaf jätte trevligt. Fick dansa lite bugg, snacka med folk man inte träffat på länge och ha de trevligt. Och ikväll blir de ännu roligare. Då ska man på hotellet och träffa ännu mer folk! Jag hoppas på en riktigt lyckad kväll och att jag kommer hem sent och är i samma form som igår. Sen är jag nöjd? hihi.
Det är 80-tals tema på hotellet, men jag ska nog inte spöka ut mig. De är jag ju redan med min frisyr.
Ne, nu ska jag ta en lång och fantastisk dusch, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0