Långa nätter..

Har nyss kommit hem från bränna..

Idag är en tråkig dag. Har absolut ingenting att göra. Bara hänga på mitt rum. Ja de jag max har att göra är att duscha och äta mat. Sen är de tomt.
Imorgon ska jag börja fixa inför LK, packa och fundera vad jag ska ha med mig. Ska ju packa till Sthlm på samma gång, de blir mycket grejer att ha med sig. Allt måste vara helt perfekt och jag ska vara bäst! Iaf försöka. Mer än så kan man ju inte göra. Ska blir svin roligt att komma bort från norr ett tag, bara få känna lite stress i storstaden. Me like!

Jag vet inte vad jag ska tänka, ska jag låta mig falla för dig eller stoppa det innan de är försent? De är inte bara upp och ner för dig. Du rubbar mitt liv oxå. Det var inte såhär mitt liv skulle bli. Ska jag eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0