Love of mine, someday you will die

Idag har jag iaf stigit upp normal tid..

Måste försöka få ändrat på dygnet. Kan ju inte sova till 15 varje dag. De är lite sinnesjukt? haha.
Nästa vecka på måndag ska jag på arbetsinterjuv i Sthlm åt tony&guy, svin roligt. Sen har jag sökt jobb på bobbys salong i Sthlm oxå, skulle vara svin kul att få jobba där. Men vi får se hur de blir med de.
Och i helgen är det Luleå kalaset. Fyfan så roligt. Har shoppat lite kläder från Nelly, hoppas dom hinner komma innan fredag, för isf har jag en helt perfekt outfit för en av dagarna, de hade ju varit nice.
Funderar på vad jag ska göra resten av dagen, har som slut på fantasi när de gäller att hitta på nått att göra i ökx. Man kan som bara se film och äta nått gott? fast nu är de ju slut med godis och snask ätanden, har varit clean nu i snart i vecka och måste säga att de känns riktigt bra. Är stolt över mig själv. Bara jag fortsätter såhär så blir de nog bra.
Den 17 september har jag fått tattueringstid, så de ska bli nice att få nått nytt klotter på kroppen, de är dags att börja på höger armen nu. Äntligen? haha, ser ju ut som nå små klotter bara när man har lite överallt, måste få en helhet på allt. Så här kan man ju inte gå runt med nå små tattueringsfläckar. Hihi.

Thinking of you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0