Party like a rockstar!

Imorgons sticker man på LK, fyfan så roligt jag ska ha!

Vinet står på kylning och ska snart börja packa lite smått. Är så jävla tråkigt väder så finns inte så mycket annat att göra.
Har nyss satt i lite mer löshår, så nu ser man ut som folk igen och inte någon sliten skata. hihi. Ska färga håret efter maten och sen har jag inte så mycket mer planer för dagen. Får se om de händer nått mer spännande, men de är tveksamt.
Hoppas verkligen jag får mitt paket från Nelly imorgon! vill ha kläderna under LK!! man får hoppas att posten jobbar fort, hehe.
Måste bara lösa lite saker innan allt är fixat inför luleå, måste hitta ett ställa där man kan fixa sig och sånt där. Och så ska Ploppen klippa lite hår på mig, är lite förlångt, så jag får inte till de riktigt. Så de måste oxå styras upp.

ALLT LÖSER SIG! KÄRLEK ÅT VÄRLDEN! <3
Jag är ovanligt glad idag, allt är ditt fel.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0