Söndagsmys,

Har nyss kommit hem efter en härlig helg i luleå.

Ska snart slå på en film som jag tror kommer vara skit bra, eller kan iaf tänka mig att jag kommer grina som fan. men de är skönt att få ut lite tårar och känslor, gråta är nyttigt!
Igår var man inne i dimman ganska så mycket. Har hunnit hamna på ett bil tak, hällt en grogg på nån, gråtit flera ggr (av lycka), Skrattat och surrat med folk. Har rent ut sagt haft en jätte bra helg. Men nu blir de nog lugnt ett tag, finns som ingen anledning till att supa nu på ett tag, skulle isf vara då jag fyller år. Men de är ju typ mer än en månad kvar tills då, så man får se.. kanske håller sig borta från flaskan tills då.

Ne, nu ska jag gå ner och hämta lite gott och sen se gråt filmen.
Saknar dig..



Tyler Hawkins (Robert Pattinson) lever ett rotlöst liv och släpper ingen inpå livet. Kärlek står långt ner på önskelistan - tills han träffar Ally (Emilie de Ravin). Hennes mod och spontanitet inspirerar Tyler att släppa efter och tillåta sig att känna lycka och mening med livet. Men både Tyler och Ally bär på hemligheter som snart kommer att ställa deras förhållande och kärleken på hårda prov ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0