Storstan,

Sitter på hotellrummet i Sthlm och vilar mina fötter.

Har varit ute på stan hela dagen! hur jag ska fått motion alltså! helt galet, hihi. har fått mycket nya kläder oxå, vilket alltid är naaajs! Känner mig super nöjd.
Men jobbet blir nog inte av. Skulle måsta tvätta handdukar, städa och göra massa skit göra i 3 år!!!! skulle inte få röra en sax eller få färga nått hår. Bara vara slav åt dom andra frisörerna, de är ju sinnessjukt. Skulle aldrig palla vara på en salong utan att få ut min kreaktivitet, usch! de är ju som just därför jag har valt att gå min utb och bli frisör. Plus att min lön skulle ha varit förjävla dålig, 48kr timmen. De är fan INGENTING! så pass på sthlm den här gången, får se vars jag hamnar. Ska till luleå på interjuv snart igen. Får se hur det går där, hoppas verkligen mer på att jag får jobb dära nu när det här jobberbjudandet var kiss. Men lika glad är jag för de?

Mr happy face..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0