Hörde jag fest?

Fredag igår, lördag idag! wiiho!

Igår hände inte mycket, stekta huden lite och sen såg lite film, gick och sov kring kl halv 22. Fan va moget. Men jag var så trött efter kunderna jag haft.
Men ikväll blir de andra bullar, nu ska de rockas hela natten lång! hoppas jag? Ska bli kul att få fara ut på hotto i kalix igen, var ju ett tag sen. Hoppas man träffar nå Ökx folk så man kan surra och vara social. Men de är ju länge kvar till de börjar närma sig fest, så vafan ska man göra tills de smäller? Jag vill ju börja festa nu? Hihi. Måste kolla på lite sminkningar och kolla vilken man skull ha gjort ikväll, tror jag kör på lite grått och sånt dära. Blir nog super. Och fråga nr 2, hur mycket ska jag plåga mina fötter ikväll? haha, har typ bara high heels med mig, stackars mina tassar. Men vill man vara fin får man lida pin..

Nu ska jag lyssna party musik och tagga tills ikväll, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0