Im back!

Efter ett låång uppehåll med mitt värdelösa bloggande är jag tillbaka!

Har mycket eller lite att uppdatera om. Har snart gått klart mig frisör och make up utb i Happis, eller nja.. snart och snart. Men sista maj är jag iaf klar. Vart jag hamnar sen, de vete fan. De tar man som de kommer.
Har försökt bli en lite nyttigare människa, äter havregrynsgröt till middag nästan varje dag och äter bara socker på helgerna. Sen äter jag ju en massa annat nyttigt oxå och inte bara havregrynsgröt, hihi.
Hänger i salongen på veckorna och tar emot kunder, så allt knallar som på. Har lagt ner lite mer energi nu på sminkningen oxå, så de är på gång att bli mer fördjupad i det oxå.
Är inte allt för ofta i Ökx och hänger nu mera, blir så rastlös så jag håller mig borta därifrån så fort jag får chansen, hihi. Allt rullar som på och dagarna går.
Längtar som fan till sommaren, ogillar vintern nå så fruktansvärt. Hoppas den snart är borta!

Från och med nu ska jag försöka uppdatera lite mer om saker som händer i mitt liv, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0