Överkalix,

Home sweet home..

Kom hem till Ökx kring 12 tiden, käka lite och se har jag sovit som fan till kl 15. Underbart! är ganska sliten efter gårdagen, men de hade kunnat vara mycket värre.
Var jätte härligt att bada lite bubbel och basta lite, nytt folk som man fick bekanta sig med. Planen var ju hotto, men de vart inte så. Blev hemma fest ist, och där vart vi inte länge för alla började runda av och fara hem. Då är ju frågan, vars ha alla ös fester tagit vägen?? När man börja kirng 17 och höll igång hela natten och allt vara bara svin roligt? kanske är jag som inte dricker nog mycket så de blir så roligt? jaa, vem fan vet. Men de var iaf trevligt.
Ikväll är de back till happis som gäller, inte kul att köra bil i den här satans snöröken, bara hålla tummarna på att de inte kommer en älg eller ren påvägen, för då mina damer och herrar kommer de smälla. Creepy!

ne, nu ska jag kolla tv eller nått annat mindre ansträngande. Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0