Where is my happyface?

Hur jag är less på att jag är helt trött och slö efter jag kommer hem från utb, tur att de är helg imorgon så man får försöka bli lite happy face igen.

Imorgon är de kunddag på utb, har två kunder tror jag. Och så slutar jag kl 14. Ska vara en hurtbulle på morgonen och simma med utb, woho! kommer nog inte orka simma så mycket. Jag är inte så mycket till människa när jag bara kliver upp ur sängen utan att äta frukost, ser ut som en afrika barn då.
Lördag blir de partey, Eriks polare fyller år så vi ska fira dom på relax avdelningen med goo middag. Så då blir de några öl i magen.
Söndag ska jag hem till Ökx och bara ta de lungt hela dagen. Umgås med lite folk och bara ta de lungt. Härligt. Sen blir de back till Happytown på söndag kväll oxå. Mycket körande fram och tillbaka. Men, that's life.



En sång för alla dom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0