You wanna?

Idag har vi haft kunder på salongen, så de har varit fullt ös. Mycket roligt! tycker hellre om lagomt med stress än bara att sitta still, man blir så trött av de.

I helgen blir de Kalix och ta någon öl på lördagen. Sen hem på söndag och chilla. De blir nog nice! Bara man inte får någon förkylningsjävel, då blir de sämre. Men nu ska vi int ens tänka på de, framåt och uppåt!
Fick en bokning idag på en bal make up, svin roligt. De var nån högtid i finland av nått slag, så då ska jag få sminka en som typ ska gå på "bal" längtar tills jag får göra de, wiie!


Ska även göra en sökning här i bloggen efter hårmodeller till min avslutnings modevisning och en hårfärgsvisning som vi ska ha med en färg expert ifrån keune, så är du sugen så är de bara höra av dig. Jag kommer ju inte färga ditt hår knall rött och du vill vara blond, haha. Så hemsk är jag inte. Skriv en liten kommentar så fixar jag resten..



Nu ska jag vila min nacke, rygg och fötter med en häftig film, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0