A tiny smile,

Solen lyser ju iaf idag?

Vakna kl 9 av att pappa ringde, sen satte jag mig på bron och sola i typ 1 timme, sen for jag upp och sov igen. Vadå älskar att sova?!
Sen har jag inte gjort så mycket, ragga lite på bränna och handla min middag, blir nå nyttiga grönsaker+champinjoner och sånt dära. Kan bli intressant. Tycker jag är ganska duktig på att vara nyttig. Träna magen lite igår oxå, nu jävla är de färdi haft. Orkar inte håll på gå runt och vara tjock. Bye bye magen!
Nu är de en vecka kvar så kommer han hem, jag längtar! Sakanden blir bara värre och värre.
får se om jag gör hål i läppen nästa vecka, skulle som vara roligt med lite nytt. De kan ju aldrig bli för mycket? hehe.

Ne, nu ska jag tvinga mamma att göra nått med mig.. har såååå jätte tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0