De regnar och regnar,

Lite extra nere pga äckel vädret,

Har nyss bakat en tårta åt mamma som fyller år idag. Grattis på henne! hon slutar inte jobba förens kl 20 så jag vete fan vad jag ska göra ensam hemma hela dagen? måste iaf fara och handla lite så jag har nått att äta idag.
Imorgon är de tisdag, vilket betyder.. ingenting? suck. Jag börjar bli jävligt less min vardag kan jag tala om för er. Nu behöver de hända nått nytt och spännande. Palla detta trista liv. Men, har man inga pengar så kan man inte göra ett skit. Hora! usch, jag börjar vara riktigt less nu.
Nu är de bara 4 dagar kvar, fast de känns som att de på tok förlänge. Skulle helst vilja att de var torsdag idag. Men inte ska jag få som jag vill? nejnej. Saknar <3


I listen to this and think of you,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0