En dag åt helvete?

Idag har jag inte gjort ett skit.

Cykla en sväng innan frukosten i hopp om att min tjock mage skulle bli mindre, vilket jag insett nu att den inte kommer bli. Hatar när man måste vänta på nått, allt eller inget! Ska iaf ut med cykeln igen imorgon, men skulle behöva göra mer maggrejer, de är där fläsket sitter. Känns fan hemskt att börja bli rund, PANIK! men är man lat så är man. Har iaf börjat äta nyttigare, men.. då äter jag mycket mer. Och nästan hela tiden, så går de när jag är rastlös. Hata världen?
Mitt löshår kom idag, så jag har färgat de och lite sånt. Ska sätta i det kanske till helgen, får se vad man hittar på.
Och nu vet jag fan inte vad jag ska göra, kanske fly till sängen och sova? där bränner man ju oxå fett utan att göra någonting, me like! De här blir nog skit bra.
Hade mer än gärna bara varit med dig, miss u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0