Oh my fucking god,

Det var ju lite ångest att vakna på morgonen, where is the summer?!

Börjar vara less det här kiss vädret, vill ha solen så man orkar leva. Snyft?
Imorgon ska jag nog åka till Happis och vara borta från ökx så länge som jag bara kan! haha, ne men vi får se när jag kommer tillbaka. Får se hur de blir.
Idag har jag då inte planerat ett skit vad jag ska göra, har varit in till bränna och fått tankat bilen, mer än så har inte hänt idag. Undrar egentligen ibland varför jag skriver blogg? kanske för att jag inte har nått live? ehm, ja?
Fick ett mejl från Lulebo oxå, har fått erbjudande om en 2:a på hertsön, tacka ja till den så man får se om man får den eller ej. Var några stycken före mig i kön, men hoppet är de sista som lämnar en? Annars ska jag ju hyra en lgh av en kompis i aug, de blir nog kanon! Jag är på rätt spår! Då är de bara det där med jobb, kollar satta platsbanken varje dag och skickar in mitt personliga brev, men inget händer? kanske man måst vara på dom på AF att dom fan får börja söka jobb åt mig nu. Jag kan ju fan flytta överallt så att de ska ju inte vara så svårt då? men men, de är ju ansträngade för dom att börja hjälpa mig att söka jobb. Slöfittor.
2 dagar kvar, jag önska de vore idag. Orkar inte håll på vänta nå mer, finnjävel.. kom hem? jag blir tokig.
Imorgon eller på torsdag återgår jag till mitt vanliga jag, äventyra med ploppen och hitta på massa underliga saker att underhålla sig med, kommer bli helt suveränt! miss her! fast de är förjävla synd att de är alkoholförbud för mig tills jag ätit klart mina piller, suck! Jaja, en anledning till att vara nykter och seriös?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0