Same shit, different day.

Idag har jag inga stora planer inplanerat.

Har nyss klippt min kusins hår, skönt att få hålla i saxen igen. Klippte min farmors bror igår oxå, hur jag älskar frisör yrket! hoppas att jag snart komma igång så jag får flytta och börja jobba.
Finnjävlen ringde mig igår, och de gjorde ju inte saken bättre när han är tusen mil bort. Men han kommer ju hem snart, så då ska jag fara och hälsa på han. Hur jag längtar!
Usch så jag hatar Ökx, de händer ju ingenting i den här stan? alla bara sitter inne eller raggar sönder bränna utan att komma på nått att göra. Fingret åt den här hålan!
Ikväll ska nog jag och mamma fara och kolla hur de ser ut i jock fall, dom har ju byggt om och grejer. Är nog skit nice. Skönt att få ha lite små planer att göra ist för att bara sitta här framför datorn och dö ihop.
Saknar min ploppen oxå, alla små äventyr och påhitt. Fifan.. men jag ska ju fara och hälsa på henne oxå nå i veckan eller början av nästa. Wohoo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0