Semestern

Hemma efter en semester i Happis.

Kom hem för någon timme sen, har duschat och är allmänt äckligt. Man måste passa på när ingen ser? hihi.
Har hunnit beställa hem löshår idag oxå när jag kom hem. Så de blir att sätta fast de nå i veckan som kommer, skit kul! fast, mamma kommer bli arg, men men.. ska ta och inboka en kvällstid av ploppen så hon får slita lite med att sätta i löshår, bra övning, hehe.
I veckan har jag bara tagit de chill, sovit och varit förbi på platina och kolla hur gänget har de. Alltid lika roligt dära. Måste nu ta tag i mitt jobb sökande i Luleå och fixa lgh så jag kan börja jobba. Blir tokig av att sitta still, huvva! Time to do this?
Idag har jag varit på bilbingo i happis, helt oväntat oxå. Jag och ploppen ragga runt i happytown och körde förbi stranden, såg fullt med bilar parkerade och sen var de fort att lämna the dogs, köpa pennor och annat gott att äta, men fifan och helvete för att vi inte vann någonting! men nästa gång, då jävlar!
Sen har jag vinkat hejdå till mitt finntroll som ska till huvudstaden och jobba, kommer sakna han. Men han kommer ju strax hem.
Och så har jag kommit fram till att jag ska bli nyttig och nykter. Nu blir de frukt och grönsaker och vishy vatten ist för öl. Min kropp håller på att plåga ihjäl mig för den inte vill ha alkohol. Har mått skit i några dagar nu och de blir aldrig bättre. Kramp i magen, mår illa till och från och allmänt less. Usch, ne.. nu är de färdi haft. Man kan ha kul utan alkohol. Ska iaf vila upp mig och inte supa förens kanske midsommar, om jag alls känner för att dricka då. Tycker man så sällan får ut nått av att dricka och vara dum i huvet? de var kul förut, men nu är de bara jobbigt. huj huj.

Kanske man ska bli seriös? skaffa karl och bli sambo, ett jobb och bara luta sig tillbaka och bara vara?


Kommentarer
Postat av: foppa

nej du kan ju inte ta å bli sambo och ta det lugnt än, du kommer bara ångra dig senare i livet. trust me :)mmer bara ångra dig senare i livet. trust me :)

2010-06-07 @ 11:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0