skolavslutningskvällen.

Suck,

De finns vissa människor som jag bara skulle kunna döda. Bara för att jag tycker de är så satans fel att göra som just dom gör. Jag blir så förbannad att kan inte ens kan tänka som man borde. Egentligen är det ju upp till var och en, men jag blir ändå förbannad när det händer. Jag kan inte hjälpa de, förstår dom inte bättre?? Det är tragiskt och hemskt på samma gång. Stackars människor. Vafan, ta en motgång som vanligt folk?! Jävla värld.
Jag vill förändra världen, för jag hatar knark.

Jag saknar han så mycket, önska han var hemma nu så jag inte behöver bry mig om alla andra utan bara leva i nuet och ha de bra. Slippa se all skit som händer och se hur folk accepterar det som sker. Kom hem?? jag behöver dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0