SOBER!

Min första nyktra vecka på länge

och den kan jag sammanfatta både skön, förjävlig och irriterande. Skönt att vakna upp och inte vara bakis utan kunna sitta ute i solen utan att vilja dö ihop. Förjävlig för att jag hade nog värsta dagen i mitt liv igår, tack gode gud för att den dagen tog sluta. Fick fara till akuten och få nå tabletter för att jag hade ont i vänster sida av magen och mådde illa hela dagen, skönt. Irriterande för att jag inte haft nått att göra och för att när man är nykter måste man vara chaffis till fyllon, vilket man inte vill göra fri villigt. Men men, ska vara nykter nån vecka till så dom andra veckorna kanske blir bättre än den här.
Idag har jag inga planer på vad jag ska göra. Sitter nu och solar lite, men de är ju så satans tråkigt så jag blir knäpp. Skulle vara kul att spela kubb, men de går ju inte att spela själv. Synd att man inte var i happis, då hade jag iaf kunnat lira med ploppen, hon ställer alltid upp, hihi.
Ska nog dra till happis på torsdag, om inte tidigare, blir ju cp skadad av att sitta här och dö. Usch, nej tack?
Plus att finnjävln kommer hem från jobbet då, så då måste man ju fara och gulla av sig <3
Jag vet inte riktigt om mitt bantande går framåt, men jag blev lite smalare igår iaf, efter jag inte ätit nått och bara sovit. De är ju tydligen skit bra att sova för då förbränner man oxå fett? haha, de är nog de som är min grej, sova så jag blir smal, tss. Håller ist på att intala mig att killar gillar tjejer med lite former.. då känns de lite bättre att vara små rund. Då är de bara brösten som fattas, men dom tar vi nog när jag fått jobb. yeey!

Nu ska jag försöka göra nått annat, men de lutar åt att sitta här och sen kanske gå och sova. Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0