From me, to you.

Det är någonting speciellt med dig. Jag får tusentals underbara känslor bara av att titta på dig. Du gör mig glad och vi kan diskutera seriösa saker utan att vi ska behöva bli ovänner. Vi är så lika på ett olikt sätt.
Du är en av få människor som jag verkligen trivs med. Du lever livet precis som du vill, du är känslosam, säger vad du tycker och har ett stort hjärta.
Jag har så länge sökt efter någon som du, men vem trodde att jag skulle hitta dig här? du var närmare än jag någonsin kunnat tänka mig.
Det kanske är för tidigt för att jag får skriva sånt här, men de är så här jag känner och jag måste få dig att förstå de. Du måste inse hur mycket jag tycker om dig. Och jag vet att du kommer bli överlycklig när du läser det här. Kanske nästan lika lycklig som jag blir då jag är med dig?
Inom en snarare framtid hoppas jag att vi kan dela en tid av våra liv tsm. Jag gillar verkligen dig..
Den här tiden vi kommer vara ifrån varandra, hoppas jag bara kommer göra så vi längtar efter varandra ännu mer. Jag saknar dig redan fast bara en dag har gått sen jag var med dig och jag längtar tills den dagen då du kommer tillbaka.

Jag kommer aldrig någonsin glömma bort dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0